reklama

List tieňovej ministerke zdravotníctva

List tieňovej ministerke zdravotníctva, ktorá sa cíti byť odborníčkou a pritom nerozumie danej problematike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Pani Cigániková, dovolte mi, aby som sa na začiatku predstavila. Volám sa MUDr.Ida Vidanová, mám 54 rokov, dvoch synov, oboch už dospelých, ale mladší je bohužiaľ zdravotne ťažko postihnuté dieťa na vozíku s mentálnym postihnutím, o ktoré sa starám. Promovala som na LF UK Martin v roku 1989, mám dve atestácie z odboru oftalmológia /očné lekárstvo/ a v súkromnej praxi som od roku 2001. Aj napriek neprajnosti osudu zatiaľ zvládam staroslivosť o syna aj prácu v ambulancii, za ktorej prístrojové vybavenie som zaplatila 100.000€. Denne vyšetrím okolo 25-30 pacientov všetkých vekových kategórii. Preto ma uráža, keď ma niekto osočuje, klame a bez riadnej znalosti situácie sa pasuje do role "tieňovej ministerky zdravotníctva. Osočujete lekárov s mnohoročnými skúsenosťami a Vy sama koľko pacientov ste vo svojom živote vyšetrila a liečila? Keď budete mať za sebou toľko skúsenosti z prevádzkovania ambulancie a ošetrovania pacientov, fungovania vzťahov pacient -zdravotná poisťovňa- lekár, tak potom prosím, považujte sa za ministerku a odborníčku, Ale pokiaľ ste toto neabsolvovala, tak buďte k nám aspoň slušná a majte v sebe pokoru a noblesu a hlavne buďte sebakritická. Nechceme nič iné, len zrozumiteľné zmluvy s platbou za bod či kapitáciu len toľko, koľko nám ponúkli súkromné zdravotné poisťovne. Poznáte definíciu zmluvy? Evidentne nie, tak Vám to pripomeniem: Zmluva je zložený právny úkon na vzniku ktorého treba spravidla aspoň dva prejavy vôle, resp.právne úkony aspoň dvoch subjektov, a ktorý zakladá určitý právny vzťah medzi týmito subjektmi. Zaregistrovala ste slovíčko vôľa? Viete čo to je? Tak už prestaňte s tými trápnymi a bezdôvodnými atakmi voči nám lekárom, a miesto toho sa snažte upokojiť situáciu a správať sa ako dáma. A nakoniec. Odvody na zdravotné poistenie idú na účet Zdravotnej poisťovne /ZP/ , nie na účty lekárov. Tí len dostávajú platbu za ošetrenie pacientov ZP . ZP je povinná zabezpečiť svojim poistencom ktorí jej platia, dostupnú zdravotnú starostlivosť. Ja a vačšina z nás tieto dni platby neberie, pacientov Všeobecnej zdravotnej poisťovne /VšZP/ ošetrujem a vyšetrujem so všetkou vážnosťou a zodpovednosťou. My sme pacientov neopustili, naopak, prejavili sme dobru vôľu. Opustila ich VšZP a stále od nich pýta peniaze. Len skúste jeden mesiac nezaplatiť! Takže sa prosím spamatajte, zaraďte sa a snažte sa o diplomatické riešenie situácie, keď sa už cítite tou "tieňovou ministerkou".To by mala byť Vaša úloha, hoci osobne si myslím, že toto je problém medzi lekármi ZAP a VšZP a Vy z toho chcete len vytĺcť politický kapitál. Len tak mimochodom pripomínam, že aj my a naše rodiny a príbuzní sme voliči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

MUDr.Ida Vidanová

Ida Vidanová

Ida Vidanová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Očná lekárka v priváte, zamestnávam dvoch zamestnancov, platím dane a žijem ako slušný človek. Už pretiekol pohár mojej trpezlivosti a preto musím reagovať na novovzniknuté udalosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu